حمل بار و اثاثیه از مشهد به بیرجند توسط باربری مشهد 24 - اثاث كشی - بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری با بیمه نامه و بار نامه معتبر

باربری مشهد به بیرجند : اثاث كشی و اسباب كشی حمل كالا و اثاثیه از مشهد به بیرجند و طبس و فردوس و نهبندان و اسدیه و بشرویه و چنشت توسط باربری مشهد به بیرجند زیر نظر اتحادیه و با حداقل 15 % تخفیف برای كلیه خودروهای حمل كالا از مشهد به بیرجند و طبس و فردوس و نهبندان و اسدیه و بشرویه و چنشت از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز كامیونت كامیون تریلی و ده چرخ در عید 1402 در خدمت هموطنان عزیز می باشیم .لطفا جهت دریافت ارزانترین نرخنامه كرایه و هزینه همین الان با ما تماس بگیرید.

مهمترین و اساسی ترین نكاتی كه باید در هنگام باربری مشهد به بیرجند در نظر گرفته شود بیان نمایید.

DeSYDnqdC5 

در هنگام باربری از مشهد به بیرجند، مهمترین و اساسی‌ترین نكات زیر را در نظر بگیرید:

1. انتخاب شركت باربری معتبر: انتخاب یك شركت باربری معتبر و قابل اعتماد بسیار مهم است. بررسی كنید كه شركت مورد نظر دارای مجوزهای لازم باربری است. اطمینان حاصل كنید كه شركت باربری قادر به حمل بارهای شما با امانت و به مقصد مورد نظر می باشد.

2. بسته‌بندی و برچسب‌گذاری: بسته‌بندی مناسب بارها بسیار مهم است تا در طول حمل و نقل آسیب نبینند. مطمئن شوید كه بارهای شما به درستی بسته‌بندی شده‌اند و برچسب‌گذاری صحیحی دارند تا اشتباهی در تحویل بار به مقصد اتفاق نیفتد.

3. بررسی بیمه: اگر بارهای شما ارزشمند هستند، بهتر است با شركت باربری صحبت كنید و بررسی كنید كه آیا بیمه‌ای برای بارها در صورت وقوع هرگونه خسارت یا سرقت ارائه می‌شود.

نرخنامه, قیمت , كرایه و هزینه حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط باربری مشهد 24 به بیرجند

وانت نیسانخاور مسقفكامیونت مسقفكامیون تككامیون ده چرختریلی
تماس : 09153664818
تماس : 09153664818
تماس : 09153664818
تماس : 09153664818
تماس : 09153664818
تماس : 09153664818

باربری مشهد به بیرجند  : مسافت بین مشهد تا بیرجند به كیلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع خودروهای سبك و سنگین همراه با بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربری مشهد 24 به شرح زیر می باشد

میزان مسافت از مشهد به بیرجند  به كیلومترمدت زمان طی مسیر از مشهد به بیرجند
580 كیلومتر6 ساعت 54 دقیقه

باربری مشهد به بیرجند در نظر دارد حمل كالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری از مشهد به بیرجند و كلیه شهرهای استان خراسان جنوبی قائن طبس فردوس و (سایر شهرهای استان خراسان جنوبی ) با بیمه نامه و ارزانترین نرخنامه قیمت و كرایه زیر قیمت تمام شركت های باربری مشهد همراه با بسته بندی اثاثیه اصولی و حرفه ایی انجام دهد.

باربری مشهد به بیرجند در نظر دارد با همكاری شهروندان محترم مشهدی با شرایط ویژه و استثنایی كلیه خدمات جابجایی و اثاث كشی و اسباب كشی هموطنان عزیر را در اسرع وقت و ارزان ترین قیمت با 15% تخفیف جهت ارسال به بیرجند و كلیه شهرهای استان خراسان جنوبی ارائه نماید.

باربری مشهد به بیرجند دارای كارگران بسیار ماهر و شعب متعدد در كلیه نقاط شهر مشهد و حومه می باشد ضمنا این مجموعه دارای انواع خودروهای سبك و سنگین نیسان وانت – خاور مسقف – كامیونت – كامیون تك – كامیون ده چرخ و تریلی می باشد كه در نوع خود در بین شركتهای باربری مشهد به بیرجند بی نظیر می باشد.

باربری مشهد 24 اكنون توانسته است برای بیشتر مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به بیرجند منظم روزانه سرویس به همشهریان عزیز ارائه نماید. ارائه 15% تخفیف و همچنین سرعت عمل و دقت بالا باعث گردیده است كه امروز باربری مشهد 24 یك از مورد اعتمادترین شركتهای باربری مشهد به بیرجند لقب بگیرد.

c395AEc3D7

در پایان مجددا یادآوری می نماییم جهت هرگونه اثباب كشی و اساس كشی از مشهد به بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی از جمله قائن طبس فردوس و ... حتما با یكی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

051-35224818 
   
09153664818
    
09159110356